شاعر زباله ها

 

http://lover-guitarist.persiangig.com/image/0.910425001313581803_parsnaz_ir.jpg

 

 

دلم پر است از این مردمان بس نامرد 

 

 

دلم پر است از این لحظه های درد آور

 

 


 


 

 دلم پر است از این حرف های جا مانده

 

 

دلم پر است از این تیر های نا خوانده


 



 

 دلم پر است از این  نیمه شب شبیخون ها

 

 

دلم پر است از این جای حق  نشستن ها

 

 



 

 دلم پر است از این  اختناق در زنجیر

 

 

دلم پر است از این  التهاب بی تدبیر

 

 

دلم پر است از این دردها و این بیداد 

 

از این سکوت ملال آور و چنین فریاد ...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در چهار شنبه 27 دی 1391برچسب:, ساعت 23:40 توسط محمد |